Ikkje fred å få...

12.06.2011
Var ein tur til Krokavatnet i Haugesund og skulle freiste fiskelukka. Planen var å overnatte dersom véret tillet det. Det gjorde det jo forsåvidt, men etter å ha støtt på to av dei som regjerte i skogen denne dagen, vart det med tanken. Trur turen går til eit høgare meir avsidesliggande mål nesten gong...ikkje fann eg nokre gode fiskeplassar heller. Storauren vaka, så det vert nok ein tur seinare i haust når eg får vatnet for meg sjølv :)

Ein symjande

Og ein krypande

3 kommentarer:

  1. Storauren vaka, og du kasta ikkje ut snøret eingong.. ? Pysa..;) Dessutan høgg ikkje hoggormen i vatn!

    Søs

    SvarSlett
  2. Jo, eg fiska ei stund utan hell. Men eg tok ikkje sjansen på å overnatta saman med hoggormane...

    SvarSlett
  3. Mai og juni er den beste fiskeperioden i Krokavatnet synes jeg. De beste fiskeplassene finnes nord og nordvest i vannet i nærheten av demningen der bl.a.

    SvarSlett